تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت

تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت

تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت

تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت

دانستیم سئو چیست و چه تأثیری در بهبود کسب و کار شما دارد. در این مقاله به تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت می‌پردازیم.

تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت

1. از تصاویر و محتوای Flash کمتر استفاده کنید. زیرا این نوع محتوا برای موتورهای جستجو قابل مشاهده نیست؛ و به ارتقای رتبه‌بندی سایت به شما کمک نمی‌کند.

2. تصاویر و Flash‌ها مفرح و چشم‌نواز هستند، اما همیشه آن‌ها را با متن در سایت قرار داده و در موردشان توضیح دهید.

3. مطمئن شوید که وب سایتتان سریع بارگذاری می‌شود. تصاویر، Flashها و Java object زمان بارگذاری را طولانی می‌کنند. این یکی از موارد موردتوجه Google، برای رتبه بندی وب سایت هاست.

4. سعی کنید صفحه‌های سایتتان تکراری نباشند؛ یعنی محتوای مشابه را در صفحات مختلف وب سایتتان قرار ندهید. زیرا Google فقط یک بار آن را فهرست می‌کند.

5. یکی از تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت این است که از کلمات کلیدی استفاده کنید؛ تا متوجه شوید چه کلمات کلیدی برای کل وب سایت شما و یا هر صفحه به صورت جداگانه ارزشمند است. کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارند مفیدتر خواهند بود.

6. URL بسیار مهم است. نام دامنه را طوری انتخاب کنید که با محتوای وب سایت و کلمات کلیدی آن مطابقت داشته باشد. می توانید دامنه را خریداری کنید. مجموعه ما می‌تواند در ایجاد دامنه به شما مشاوره دهد.

7. کلمات کلیدی شما باید در قسمت توضیحات وب سایتتان قابل مشاهده باشد.
از طریق زیر می‌توانید به قسمت مدیریت وب سایت مراجعه کرده و شرح کوتاهی از وب سایت و هم چنین کلمات کلیدی که برای کارتان ارزشمند است، را یادداشت کنید:

website -> Website description

جهت دریافت خدمات سئوی سایت بصورت تخصصی و حرفه ای با ما در تماس باشید.

8. یکی از مهمترین تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت این است که یک نام و عنوان متا (Meta Title) برای هر صفحه از وب سایتتان انتخاب کنید. سعی کنید از نام های توصیفی و عنوان متاهای مختلف برای صفحات استفاده کنید همچنین مطمئن شوید که نام‌ها و عناوین متا انتخاب شده مرتبط با موضوع وب سایتتان هستند. Google متوجه خواهد شد که صفحات از یکدیگر مجزا هستند و به رتبه بندی مجزا تک تک صفحات به شما کمک می‌کند.

9. اگر مایلید صفحات وب سایتتان رتبه بالایی داشته باشند، پست هایی با 250 کلمه یا بیشتر در آن قرار دهید. به ازای هر 250 کلمه 2 الی 3 کلمه کلیدی در نظر بگیرید.

10. Google از صفحاتی که مدام بروزرسانی می‌شوند، استقبال می‌کند. بنابراین وبلاگتان را یک الی دو بار در هفته به روز کنید. اگر تاکنون وبلاگ نداشته‌اید، باید یک بخش وبلاگ به وب سایتتان اضافه کنید.

11. محتواهای مختلف را در وب سایتتان قرار دهید. هر چه تعداد پست‌ها بیشتر باشد، کاربران بیشتری از وب سایتتان بازدید خواهند کرد.

12. در تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت این نکته بسیار حائز اهمیت است که پست‌ها را خودتان بنویسید و از وب سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر، مطلب کپی نکنید. موتورهای جستجو مطالب منحصر به فرد را شناسایی می‌کنند.

13. از لینک صفحات وب سایت یا وبلاگ های دیگر در صفحات وب سایتتان استفاده کنید. زیرا لینک‌هایی که کاربران را به صفحات وب سایتتان هدایت می کنند، رتبه آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

14. هنگام معرفی آدرس صفحات وب سایتتان در فضای مجازی به جای عبارت ” اینجا کلیک کنید.” از کلمات کلیدی استفاده کنید.

15. آدرس اینترنتی وب سایتتان را در شبکه‌های اجتماعی مانند Facebook ، Linkedin ، Twitter ، pinterest و instagram قرار دهید.

مقاله اهمیت لینک‌های داخلی در سئو وب سایت و روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را نیز مطالعه نمایید.

پایان مقاله تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت

شرکت تبلیغاتی ماکان ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با سایت است. جهت دریافت خدمات مرتبط با سئوی وب سایت می‌توانید توضیحات داخل سایت را مطالعه نمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

 

تأثیر تگ‌های H در سئوی وب سایت

پیلار و کلاستر

شما می‌توانید با مراجعه کردن به صفحه مقالات آموزشی ماکان، سایر مقالات ما را مطالعه کنید.
صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا با مطالب روز در حوزه دیجیتال آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟