طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت سالهاست که به یک اصل در تجارت تبدیل شده است. هر کسب و کاری که می‌خواهد فعالیت خود را بزرگ و بیشتر نماید با طراحی سایت که از آن بعنوان ویترین کاری خود استفاده می‌کند، می‌تواند این آنرا انجام دهد. اما طراحی سایت حرفه ای موضوع بسیار پر اهمیتی می‌باشد.

حال یک سایت باید به چه شکل و با چه ویژگی‌هایی طراحی شود تا بیشتری و بهترین تاثیرگذاری را روی مخاطبانش داشته باشد؟ سوال دیگر اینکه آیا یک سایت ساده و معمولی کافیست یا باید طراحی سایت حرفه ای داشت ؟

کدام سایت مناسب ماست ؟

اینکه تشخیص دهیم کدام سایت مناسب حرفه و کسب و کار ماست کار ساده‌ای نیست و بهتر است حتما ازیک مشاور تبلیغاتی مشاوره بگیرید. شرکت تبلیغاتی ماکان در این زمینه می‌تواند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد تا بهترین تصمیم را بگیرید و سایتی مناسب از نظر طراحی و هزینه داشته باشید. (طراحی سایت حرفه ای)

تفاوت طراحی سایت حرفه ای و سایت معمولی

قطعا باید تفاوت‌هایی بین طراحی سایت حرفه ای و سایت معمولی چه از نظر گرافیکی (ظاهر سایت) و چه از نظر برنامه نویسی (باطن سایت) وجود داشته باشد. باید گفت که دقیقا به همین شکل است. در این بخش تفاوت‌های جالبی که می‌تواند در تصمیم‌گیری به شما کمک نماید را خواهیم گفت.

گرافیک سایت یا ظاهر سایت :

بعنوان مثال اگر شما یک سایت دکوراسیون داخلی باشید حتما و باید از سایتی که ظاهر مناسبی و جذابی دارد استفاده نمایید. چراکه از شغل شما (دکوراسیون داخلی) بعنوان یک کار در زمینه زیباسازی ساختمان و منزل یاد می‌شود.

حال اینکه مخاطبین شما وقتی وارد سایت شما می‌شوند قطعا اولین چیزی که با آن برخورد می‌نمایند ظاهر سایت شماست که باید از نظر گرافیکی کاملا جذاب و یک سایت حرفه‌ای باشد. لذا داشتن سایتی ساده و معمولی به شما کمکی نمی‌کند و اتفاقا مخاطبین شما را از شما دور می‌نمایند. شاید این جمله‌ی آشنا را شنیده باشید : “اینا که سایتشون اینه معلومه کارشون چیه” یا “این مغازه که ویترینش اینه معلومه داخلی هم هیچی نداره”.

قالب سایت یکسان با همکار

همانطور که بعضی از شما عزیزان نیز می‌دانید برخی از شرکت‌های طراحی سایت یک قالب مناسب برای یک صنف خاص مثلا پزشکی و زیبایی طراحی می‌نمایند و این قالب را برای سایت چندین پزشک استفاده می‌نمایند. قطعا این امر باعث می‌شود که سایت شما بعنوان یک سایت کپی شناخته شود. لذا داشتن یک سایت با قالبی متفاوت الزامیست.

سئو و بهینه سازی سایت

یکی از مهمترین فاکتور هایی که زمان طراحی سایت باید به آن دقت بشود سئو کردن صفحان -مقالات – دسته بندی ها – محصولات و … می باشد که مهم ترین رکن اصلی هر سایتی برای فروش محصول – دوره و یا خدماتش باشد از این رو شما هر هزینه ای را که در قبال سئو سایت خود انجام میدهید را باید یک فرصت سرمایه گذاری در نظر بگیرید پس در این مورد اصلا کوتاهی نکنید و اگر با شرکتی قرارداد سئو سایت بستید حتما بخواید که تمامی قسمت های ختلف سایت شما را سئو بکنند چون برخی از آژانس های تبلیغاتی تنها صفحه اصلی سایت شما را سئو می کنند و بازخوردی برای شما نخواد داشت

متاسفانه متاسفانه متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کافی افراد و موسسات در زمینه سئو و بهینه سازی سایت اکثر شرکت‌های طراحی سایت در زمان طراحی سایت اصلا به خود زحمت بهینه سازی سایت را نمی‌دهند.

حتی برخی از آنها حتی فایل‌های اضافی و تکراری را نیز پاک نمی‌کنند. فقط صرفا قالب را روی سایت بارگذاری می‌نمایند و آنرا به مشتریان خود تحویل می‌دهند. متاسفانه این موضوع وجود دارد و به همین دلیل است که قیمت طراحی سایت بعضی از شرکت‌ها بسیار کمتر از بقیه است.

لذا شما عزیزان باید حتما در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت حتما به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید. این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ابزار و افزونه‌های سئو

بعد از اتمام کار و طراحی کامل سایت باید ابزارها و افزونه‌هایی برای بهینه سازی و سئوی سایت روی سایت نصب و فعالسازی شود تا وضعیت سایت را از نظر سئو و بهینه سازی بهبود ببخشد. لکن همانند مورد قبل خیلی از شرکت‌ها در این زمینه نیز کوتاهی می‌کنند و این کار را انجام نمی‌دهند.

شرکت تبلیغاتی ماکان در زمینه طراحی سایت در تمام سایت‌هایی که طراحی و اجرا نموده است این ابزارها و افزونه ها را نصب و اجرا کرده است تا همواره بتوانیم دِین خود را به مشتریان عزیزمان اَدا نماییم و سایتی مناسب به ایشان تحویل دهیم.

مقاله طراحی سئو و بهینه سازی سایت را نیز مطالعه نمایید.

امکانات ساده و کاربردی سایت

برخی از امکانات روی سایت هستند که در عین سادگی بسیار کاربردی ، مناسب و مورد نیاز هستند. بعنوان مثال بخش تماس با ما در سایت یا صفحه درباره ما و یا حتی المان‌هایی مانند اسلایدر و شمارنده و تب‌های ویژه. در زمان طراحی سایت حرف ای توجه به این موضوعات می‌تواند به سایت بسیار کمک نماید تا مخاطبین بیشتری را جذب نماید. از این بین بتواند پتانسیل تبدیل مخاطبین به مشتری را داشته باشد.

سرعت بارگذاری سایت

سرعت بارگذاری سایت یا اصطلاحا سرعت بالا آمدن سایت یک امر حیاتی و بسیار بااهمیت است. چرا که وقتی کاربر، سایت شما را باز می‌نماید اگر سرعت بالا آمدن آن کند باشد و مدت زمان زیادی جهت باز شدن سایت منتظر بماند ممکن است از باز کردن سایت منصرف شده و سراغ سایت دیگری برود. مخصوصا زمانیکه کاربران از طریق موتورهای جستجو سایت شما را پیدا و آنرا باز نمایند، احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار بالاست.

سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو

همانطور که شما نیز مطلع هستید امروزه استفاده از تلفن‌های هوشمند بسیار رایج شده است. این اتفاق تا جایی رسیده که استفاده از تلفن‌های هوشمند از کامپیوتر و لب‌تاپ نیز بیشتر شده است. لذا سایتی که شما طراحی می‌کنید باید حتما دارای این ویژگی بسیار بسیار مهم باشد.

چرا که اگر مخاطبین نتوانند سایت را با دستگاه‌های مختلف (کامپیوتر، لب تاپ، تبلت، موبایل) باز نمایند قطعا شما مخاطبین دارای آن دستگاه را از دست خواهید داد که این یک اتفاق بسیار منفی برای شماست و ضربه بسیار بزرگی به شما وارد می‌نماید. ویژگی ریسپانسیو یا واکنشگرا از اهم واجبات برای سایت است؛ لذا حتما آن را جدی بگیرید.

درصورت تمایل به همکاری با شرکت تبلیغاتی ماکان جهت طراحی سایت. می‌توانید با مراجعه به صفحه تعرفه طراحی سایت از قیمت‌ها و پلن‌های ما مطلع شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین درصورت همکاری با شرکت تبلیغاتی ماکان و انتخاب پلن طلایی یا ویژه علاوه بر امکانات و ویژگی‌های فوق، سایت شما بصورت رایگان در گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیک ثبت خواهد شد.

 

 

جهت طراحی سایت با شرکت تبلیغاتی ماکان در تماس باشید.

شما می‌توانید با مراجعه کردن به صفحه مقالات آموزشی ماکان، سایر مقالات ما را مطالعه کنید.
صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا با مطالب روز در حوزه دیجیتال آشنا شوید.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟