معرفی و رفع خطای shopping tab listings

معرفی و رفع خطای shopping tab listings

معرفی و رفع خطای shopping tab listings

معرفی و رفع خطای shopping tab listings

اگر شما هم برای کسب و کار خود سایت فروشگاهی دارید، ممکن است با برخی از  خطاهای shopping در گوگل سرچ کنسول مواجه شوید. بهتر است که آن‌ها را رفع کنید. خوب است بدانید؛ این خطاها فقط منحصر به سایت‌های فروشگاهی است و وبمستران در هنگام سئو سایت ممکن است با این خطا مواجه شوند. اگر شما هم از ابزار گوگل سرچ کنسول برای سئو سایت خود استفاده می‌کنید و با خطای shopping tab listings مواجه شده‌اید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به معرفی و رفع خطای shopping tab listings بپردازیم و با آن بیشتر آشنا شویم.

معرفی و رفع خطای shopping tab listings

shopping tab listings

در واقع، این خطا به شما جزئیات بیشتری در مورد جزئیات محصول، merchant listings و shopping tab listings می‌دهد. سایت‌های واجد شرایطی که کالاهای فیزیکی می‌فروشند، می‌توانند با ثبت نام برای حساب Merchant Center، اطلاعات ساختار یافته (structured data) محصول شما را فعال کنند تا در برگه خرید در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند. Merchant Center به مدیریت فروش محصولات شما که در سرویس‌های گوگل ظاهر می‌شود کمک می‌کند. نیازی به ارسال هیچ محصولی به گوگل نیست. فقط باید به ارائه و به‌روزرسانی اطلاعات ساختاریافته (structured data) محصول در سایت خود ادامه دهید تا موجودی شما را بازگرداند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد structured data، مقاله‌ی اطلاعات ساختار یافته چیست و چگونه کار می‌کند را مطالعه نمایید.

معرفی و رفع خطای shopping tab listings

رفع خطا

اگر هرگز برای Merchant Center ثبت نام نکرده‌اید یا اگر شروع کرده‌اید اما ثبت نام را تکمیل نکرده‌اید، در prompted in Search Console از شما خواسته می‌شود که ثبت نام کنید یا ثبت نام خود را تکمیل کنید. با کلیک بر روی لینک، بسیاری از اطلاعات ثبت نام به طور خودکار برای شما پر می‌شود، و ثبت نام را سریع انجام می‌دهد.
اگر حساب Merchant Center خود را از طریق یک سایت دیگری مانند Shopify مدیریت می‌کنید، سرچ کنسول از شما می‌خواهد تا ادغام سایت ثالث (مثلا shopify) خود را با Merchant Center تکمیل کنید.

وقتی ثبت نام شما کامل شد، تمام مدیریت محصول یا در Merchant Center یا در هر وب سایت ثالثی که استفاده می‌کنید، انجام می‌شود.

فقط در صورتی به شما پیشنهاد می‌شود که گوگل اطلاعات ساختار یافته (structured data) محصول را در سایت شما شناسایی کند و شما را به عنوان یک تاجر آنلاین کالاهای فیزیکی شناسایی کند.

شما می‌توانید با مراجعه کردن به صفحه مقالات آموزشی ماکان، سایر مقالات ما را مطالعه کنید.
صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا با مطالب روز در حوزه دیجیتال آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟