تبلیغات در لینکدین

تبلیغات در لینکدین

بازاریابی لینکدین

تبلیغات در لینکدین به چه شکل است؟

یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های اجتماعی که تخصصی بر روی کسب و کار فعالیت دارد، لینکدین می‌باشد. شما می‌توانید برای توسعه کسب و کار خود از این شبکه اجتماعی استفاده کنید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد تبلیغات در لینکدین صحبت کنیم و اینکه به چه شکل می‌توان در آن تبلیغات انجام داد.

امروزه شبکه اجتماعی لینکدین دارای تقریبا 600 میلیون کاربر است که در آن فعالیت می‌کنند که بیشتر برای معرفی مشاغل و متخصصین کاربرد دارد. اگر بخواهیم یکی از ویژگی‌های این شبکه اجتکاعی را برای شما بازگو کنیم، این است که بیشتر کسانی که در لینکدین اکانت دارند، به شکل واقعی فعالیت می‌کنند و شما با خیال راحت به پروفایل افراد واقعی دسترسی دارید.

پس شما توانایی این را دارید که بدون واسطه با افراد متخصص و مدیران در ارتباط دارید. این شبکه اجتماعی بهترین راه برای این است که شما خودتان و تخصصتان را به مدیران نشان دهید. اما لینکدین در ایران به شکل خیلی خوب مورد استفاده قرار نگرفته است.

کانکشن در لینکدین

کانکشن در لینکدین

توسعه مشاغل بوسیله لینکدین

قبل از هر چیز با یک سوال شروع می‌کنیم.

لینکدین به چه شکل می‌تواند کسب و کار ما را توسعه دهد و به ما کمک کند؟

برای تبلیغات در لینکدین شما باید از قواعد خاصی پیروی کنید تا کسب و کارتان روند افزایشی خوبی داشته باشد. اگر قدرت ارتباط خودتان در لینکدین را بالا ببرید و برند خودتان را به خوبی معرفی کنید قطعا در این راه موفق خواهید شد. در ادامه مواردی را برایتان شرح خواهیم داد.

1- داشتن پروفایل حرفه‌ای و عالی

شما در لینکدین تنها نیستید! خیلی از مدیرها و متخصصان در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند. بنابراین داشتن یک پروفایل خوب و قابل ارائه بسیار ضروری است. فضای لینکدین مانند اینستاگرام نیست که از عکس‌های فیک برای پروفایل خود استفاده کنید. پس برای کسب و کار خود یک نام خوب انتخاب کنید و به شکل مختصر و جامع  در مورد حوزه فعالیت خود توضیح دهید.

اگر سایت دارید نام وب‌سایت خود را ذکر کنید. اطلاعاتی در مورد خودتان که شامل شماره تماس و ایمیل و .. را حتما ذکر کنید.

2- لینکدین فرهنگ می‌خواهد

شما برای حضور و فعالیت در هر مکانی لازم است آداب و رسوم آن را یاد بگیرید. هر کدام از شبکه‌های اجتماعی فرهنگ خاص خود را دارند. شما نمی‌توانید به همان شکل که در توییر فعالیت می‌کنید به همان شکل هم در اینستاگرام فعالیت کنید. هر شبکه اجتماعی قوانین و فرهنگ مخصوص به خود را دارد. شما برای موفق شدن در لینکدین نیاز است تا تمامی جوانب و فرهنگ مربوط به این شبکه اجتماعی را به درستی آموزش ببینید.

3- روشن کردن حوزه فعالیت خود

اینکه شما بتوانید به راحتی همکارانتان را در حوزه فعالیت خود پیدا کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید در لینکدین یک چیز اجتناب‌ناپذیر است. پس شما سعی کنید حوزه فعالیت خود را به شکل دقیق قید کنید تا در این مورد به مشکل نخورید.

4- شبکه ارتباطی قدرتمندی را راه‌اندازی کنید

قطعا یکی از مهمترین هدف‌های شما در لینکدین باید گسترش شبکه ارتباطی شما باید باشد. به این دلیل که اگر شما زمان بیشتری بر روی شبکه‌سازی بگذارید افراد و کانکشن‌ها یبیشتری را بدست خواهید آورد. نتیجه این موضوع شناخته شدن هر چه بیشتر شما و کسب و کارتان می‌شود.

5- آپدیت بودن و تولید محتوای عالی

این شبکه اجتماعی یک مکان بسیار فوق‌العاده برای نشر دادن مقالات شما است. کوشش شما باید بر این باشد که محتوا و مقالات خوب و کاربردی تولید کنید تا افراد دیگر شما به عنوان یک سورس و منبع نگاه کنند. اعتماد از همین طریق بدست می‌آید. بنابراین سعی کنید به شدت بروز باشید و خبرهای مربوط به کسب و کار خودتان را به نحو احسنت انتشار دهید.

تبلیغات در لینکدین

تبلیغات در لینکدین

6- عضویت در گروه‌هایی که تخصصی هستند

زمانی که شما در گروه‌ها عضو می‌شوید تعداد بسیار زیادی لاجرم محتوا و پروفایل شما را می‌بینند. پس سعی کنید در گروه‌های تخصصی عضو شوید و فعالیت کنید تا افراد دیگر برند شما و کسب و کار شما را ببینند و بشناسند. همین موضوع باعث بالا رفتن شبکه‌های ارتباطی شما نیز خواهد شد.

7- در لینکدین تبلیغات کنید

از مواردی که در لینکدین باعث توسعه کسب و کار شما می‌شود، “تبلیغات” است. البته باید قواعد و روش‌های تبلیغات در لینکدین را بدانید وگرنه نتیجه خوبی نخواهید گرفت. در ادامه مقاله مفصل در مورد تبلیغات در لینکدین صحبت خواهیم کرد.

لینکدین مارکتینگ

این مبحث به نحوی جزء زیردسته‌های بازاریابی در شبکه‌های مختلف اجتماعی می‌باشد. در دیجیتال مارکتینگ می‌توانید از لینکدین مارکتینگ هم استفاده کنید تا شبکه‌های ارتباطی قوی‌تری داشته باشید و همین موضوع سبب توسعه و گسترش کسب و کار شما می‌شود.

در دنیای امروز صرفا فقط تبلیغات باعث نمی‌شود که فروش شما افزایش پیدا کند. مجموعه‌ای از فعالیت‌ها می‌باشد که منجر به افزایش فروش می‌شود. شما باید با استفاده از لینکدین به هدف‌های خود در حوزه کاری خودتان دست پیدا کنید. همانطور که گفته شد از مهمترین فاکتورهای آن تولید محتوای بسیار عالی می‌باشد.

برای خواندن ادامه این مطلب، مقاله مزایای لینکدین مارکتینگ را مطالعه کنید.

شما می‌توانید با مراجعه کردن به صفحه مقالات آموزشی ماکان، سایر مقالات ما را مطالعه کنید.
صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا با مطالب روز در حوزه دیجیتال آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟