ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت

در دنیای امروز، همه به دنبال پیشرفت در کار و حرفه خود هستند و سعی می‌کنند همیشه در این عرصه پیشرفت کنند. طراحی سایت یکی از راه‌‌ها برای پیشرفت در حوزه کسب و کار است که می‌تواند کمک شایانی به شما کند. خوب است بدانید؛ طراحی سایت نیازمند ابزاری‌هایی است که در ادامه قصد داریم به معرفی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت بپردازیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ابزارهای طراحی سایت :

  1. هاست (میزبان) یا سرور

    سرور سخت افزار یا نرم افزاری است که اطلاعات را در اختیار سایر رایانه‌های موجود در شبکه قرار می‌دهد. در واقع، سخت افزار یا نرم افزاری که به دستگاه‌های دیگر در شبکه سرویس می‌دهد، سرور است. همه دستگاه‌هایی که سرور به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد ممکن است هاست (میزبان) نباشند و اصطلاحی که برای نشان دادن دستگاه‌هایی که از خدمات استفاده می‌کنند client است. این کلاینت می‌تواند سخت افزاری یا نرم افزار باشد.

    یک سرور ظرفیت اتصال و سرویس دهی به چندین مشتری را دارد. به طور مشابه، یک کلاینت می‌تواند به چندین سرور متصل شود و خدمات دریافت کند. می‌توانید سرور و کلاینت را روی یک دستگاه اجرا کنید یا همچنین می‌توانید انتخاب کنید که سرور در یک دستگاه جداگانه باشد. سرورهای وب، سرورهای پروکسی، سرورهای ایمیل، سرورهای برنامه کاربردی و سرورهای ارتباطی چند نوع رایج از سرورها هستند. از ذخیره داده‌ها گرفته تا به اشتراک گذاری سورس‌ها، سرورها خدمات زیادی را ارائه می‌دهند. به صورت کلی هاست زیر مجموعه‌های سرور است. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هاست، مقاله‌ی هاست یا میزبانی وب چیست را مطالعه نمایید.

    ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت

  2. دامنه یا دامین

    به بیان ساده، دامنه نام یک وب سایت است. وب‌سایت‌ها را می‌توان با آدرس‌های IP شناسایی کرد، اما به خاطر سپردن آن‌ها برای انسان راحت نیست، بنابراین از دامنه‌ها برای آسان‌تر کردن ردیابی نام وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود.

    به زبان ساده‌تر، دامنه متنی است که کاربر در پنجره مرورگر تایپ می‌کند تا به یک وب سایت خاص برسد. به عنوان مثال، نام دامنه macanads”macanads.com” است. آدرس واقعی یک وب سایت یک آدرس IP عددی پیچیده است (به عنوان مثال 192.0.2.2)، اما به لطف DNS، کاربران می‌توانند نام‌های دامنه را وارد کرده و به وب سایت‌هایی که به دنبال آن هستند هدایت شوند. این فرآیند به عنوان جستجوی DNS شناخته می‌شود. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دامنه، مقاله‌ی دامنه یا دامین چیست را مطالعه نمایید.

  3. برنامه نویس یا شرکت طراحی سایت

    خوب است طراحی سایتتان را به افراد متخصص در این عرصه بسپارید تا بتوانید با کمک آن‌ها، به صورت تخصصی این کار را انجام دهید و زودتر نتیجه بگیرید. در واقع شما دو راه دارید؛ یکی از این راه‌ها استخدام یک برنامه نویس به صورت خصوصی در محل کارتان است. لازم است بدانید که یک برنامه نتویس نمیتواند خدمات طراحی سایت شما را به عهده بگیرد و شما میبایست یک تیم طراح سایت شامل برنامه نویس فرانت اند، برنامه نویس بک اند و طراح و گرافیست و… نیاز دارید. اگر هنوز در انتخاب بین این دو تردید دارید می‌توانید مقاله‌ی طراح سایت یا شرکت طراحی سایت را مطالعه نماید.
    یکی دیگر از این راه‌ها سپردن طراحی سایت کسب و کارتان، به یک شرکت طراحی سایت است. مجموعه ماکان با یک تیم تخصصی در زمینه‌ی طراحی سایت می‌‌تواند همراه شما باشد و سایت شما را به بهترین شکل طراحی کند. علاوه بر این می‌تواند با ارتقای سئوی سایت، شما را در صدر جستجوهای گوگل قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس بگیرید.

برترین نرم افزارهای ویدئو کنفرانس

شما همچنین می‌توانید با مراجعه کردن به صفحه مقالات آموزشی ماکان، سایر مقالات ما را مطالعه کنید.
صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا با مطالب روز در حوزه دیجیتال آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟