خدمات وب سایت

قوی و معتبر باشید

امروزه داشتن یک وب سایت برای امور تجاری ، آموزشی و… بین مردم رایج است.
خدمات وب سایت شامل طراحی سایت، تولید محتوای سایت، بهبود سئو و بهینه سازی سایت تبلیغات گوگل و در آخر رپرتاژ آگهی یا خرید بک لینک است.
خدمات وب سایت از زمان طراحی سایت آغاز می‌شود و با تولید محتوای سایت و خدمات سئوی وب سایت ادامه پیدا می‌کند.

طراحی وب سایت

شما برای رونق کسب و کار و محبوبیت برندتان نیاز به سرمایه‌گذاری روی یک وب سایت دارید. طراحی یک وب سایت حرفه‌ای و موفق می‌تواند برای کسب و کارتان می‌تواند نتایج غافلگیرکننده‌ای خلق کند. شما می‌توانید با داشتن یک وب سایت حرفه‌ای شاهد توسعه برند و کسب و کارتان باشید. مجموعه ما در این زمینه به شما مشاوره حرفه‌ای و اثربخش‌ می‌دهد.

بهینه سازی و سئوی سایت

خدمات سئوی وب سایت یا بهینه سازی سایت را می‌توان بصورت زیر تعریف نمود : موتورهای جستجو با هدف بهبود شرایط وبگردی فضایی را برای کاربران اینترنت فراهم نموده‌اند؛ که آنها بتوانند به‌راحتی به موضوع دلخواه خود دسترسی پیدا کنند و سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به معنی دور زدن یا فریبکاری و یا دستکاری در موتورهای جستجو نیست. سئو یا بهینه سازی سایت را می‌توان مجموعه فعالیت‌هایی که روی سایت جهت افزایش رتبه در نتایج موتورهای جستجو صورت می‌گیرد تعریف کرد. این فعالیت‌ها شامل تغییرات استراتژیک می‌باشد.
موضوع سئو یا بهینه‌سازی اصلا کار ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست؛ چرا که موتورهای جستجو هر چند وقت یکبار الگوریتم رتبه‌بندی خود را تغییر می‌دهند و این مسئله نیازمند بروز کردن اطلاعات مهندسین سئو می‌باشد. مهندسین سئو باید افرادی با دانش ، با تجربه و صبور باشند تا بتوانند در بحث بهینه‌سازی سایت موفق عمل کنند.

تولید محتوای سایت

مطمئنا شما نیز از اهمیت ویژه محتوا در سایت آگاه هستید؛
چرا که محتوای سایت علاوه بر افزایش بازدید و افزایش ماندگاری کاربران اینترنتی در سایت شما نقش بسزایی در افزایش رتبه سایت شما در گوگل و الکسا و سایت‌های آماری همانند این‌ها دارد. از همین رو کار تولید محتوا و مدیریت محتوا مسئله‌ای مهم و حساس تلقی می‌شود که باید بصورت تخصصی به آن پرداخت. تولید محتوا و مدیریت آن از عوامل اصلی پیشرفت یک سایت می‌باشد که نقش حساسی نیز در جذب کاربران اینترنتی دارد.

تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل ادوردز یک روش تبلیغاتی است که شما می‌توانید بازدید سایت خود را با تبلیغات در صفحه اول گوگل فارسی افزایش دهید. گوگل ادوردز در ایران یکی از سریعترین روش های تبلیغاتی برای افزایش فروش محصول یا خدمات است. به نسب بازدهی بسیار مناسب، تبلیغات در گوگل ارزان و مقرون به صرفه است. در این روش شما می‌توانید سایت و کسب و کار خود را بدون نیاز به بهینه سازی یا سئو و با پرداخت یک هزینه اندک به صفحه اول گوگل ببرید.

خرید بک لینک

یکی از مسائل مهم در سئو و بهینه‌سازی سایت که مدیران سایت‌ها با آن سروکار دارند و گاهی اوقات به چالشی بزرگ تبدیل می‌شود، موضوع تاثیر بک لینک بر سئو است. خرید بک لینک همواره می‌تواند تاثیر گذار باشد.
بک لینک به لینک‌هایی گفته می‌شود که کاربران اینترنتی را از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. در واقع اگر شما داخل سایت خودتان لینک یک سایت دیگر را قرار دهید و کاربران سایت شما از طریق کلیک روی آن لینک، سایت موردنظر را باز نمایند، شما به آن سایت بک لینک Backlink داده‌اید و آن سایت از شما بک لینک دریافت کرده است. در این حالت تاثیر بک لینک بر سئو را در آن سایت می‌توانید مشاهده نمایید.

رپرتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی شیوه‌ای نوین از تبلیغات منصفانه است که به معرفی کسب و کار و خدمات سایت می‌پردازد. کاربران با مطالعه رپورتاژ آگهی که به صورت دقیق تهیه شده است جذب آن شده و به کسب و کار معرفی شده اعتماد بیشتری می‌کنند. یکی از مواردی که باید در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی به آن توجه کرد نگارش اصولی متن آن است. اگر متن نگارش شده دارای اصول اولیه باشد و تمامی نکات نگارش رپورتاژ را رعایت کند قطعاً تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

شرکت تبلیغاتی ماکان در زمینه خدمات وب سایت دارای سالها تجربه است و آمادگی همکاری با شما عزیزان را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.