طراحی و راه اندازی اپلیکیشن اندروید و ios

طراحی و راه اندازی اپلیکیشن اندروید و ios
طراحی و راه اندازی اپلیکیشن اندروید و ios
طراحی و راه اندازی اپلیکیشن ios
طراحی و راه اندازی اپلیکیشن اندروید
طراحی و راه اندازی اپلیکیشن

163 بازدید
9.8/10

چرا باید طراحی و راه اندازی اپلیکیشن اندروید و ios را در دستور کار خود قرار دهیم؟
امروزه استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، تجارت، بازی، سرگرمی و… رایج شده است. علاوه بر کاربردهای اپلیکیشن‌ اندروید و ios، استفاده از آن‌ها باعث صرف وقت و هزینه کمتر می‌شود. همچنین می‌توان از طریق اپلیکیشن‌ها کسب درآمد نیز داشت. به همین خاطر خیلی از کسب و کارها به تولید اپلیکیشن اندروید و ios فروشگاهی روی آورده‌اند. صاحبان کسب و کار و مدیران تجاری و غیرتجاری، سعی دارند علاوه بر طراحی یک اپلیکیشن اندروید و ios برای کسب و کار خود، سعی بر آن دارند که مشکلات و نیازهای کاربران حل کنند. هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید و ios یکی از مهمترین دغدغه‌های کسب و کارهای متوسط و کوچک است که شرکت تبلیغاتی ماکان به شما این نوید را می‌دهد که اپلیکیشن مورد نظر شما را با بودجه مدنظر شما طراحی و راه اندازی نماید. برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید و ios تخصص ماست.

طراحی و راه اندازی اپلیکیشن اندروید و ios

هدف خود را مشخص کنید

تعیین هدف

چرا طراحی شده

چه مشکلی رفع می‌کند

کاربردهای اپلیکیشن

توجه کنید

– باید بدانید که فهرست امکانات و کاربردهای یک اپلیکیشن نباید طولانی باشد.
– زیاد بودن امکانات اپلیکیشن‌، ممکن است از کیفیت آن بکاهد.
– کاربردهای محدود نشان از ضعف اپلیکیشن نیست.
– اپلیکیشنی با کاربرد کم و با کیفیت، بهتر از اپلیکیشنی است که کاربردهای متفاوت و زیادی دارد؛ ولی هیچ یک را به درستی انجام نمی‌دهد.

برنامه‌ریزی کنید

– بعد از مشخص کردن هدف، باید به صورت مکتوب برای طراحی اپلیکیشن برنامه‌ریزی کنید.
– باید مشخص کنید، آیا برای استفاده از اپلیکیشن، کاربران باید ثبت‌نام کنند؟
– آیا کاربران نیاز به تکمیل فرم و یا پروفایل هستند؟
– منو، دکمه‌ها، عناصر و… را که کاربر برای رسیدن به هدف خود باید از آن‎ها استفاده کند را مکتوب کنید.
– این برنامه‌ریزی، طراحی اپلیکیشن را برای طراحان آسان خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن

بدون شک ظاهر زیبا، گرافیک حرفه‎ای، رابط کاربری خوب و آیکون اپلیکیشن از مؤلفه‌های مهم جذب کاربر هستند.
برنامه نویسی بخش مهمی از طراحی یک اپلیکیشن است.
داشتن نقص و کارکرد نامناسب اپلیکیشن، باعث دلزدگی کاربر می‌شود.
شرکت تبلیغاتی ماکان، با حضور برنامه‌نویسان حرفه‌ای و مجرب، ایده‌های نو و طراحی حرفه‌ای اپلیکیشن‌هایی با کاربردهای متفاوت به شما ارائه می‌دهد.
شما نیز برای ساخت اپلیکیشن مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید و ios

جهت تعیین هزینه و تعرفه ساخت اپلیکیشن اندروید و ios ، باید پروپوزال کلی تولید اپلیکیشن بصورت مکتوب برای کارشناسان شرکت تبلیغاتی ماکان ارسال گردد تا پس از بررسی هزینه طراحی و راه اندازی اپلیکیشن اندروید و ios بصورت جداگانه تعیین و اعلام شود.

تولید اپلیکیشن اندروید و ios فروشگاهی

چند سالی است که فروشگاه‌های اینترنتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و به سرعت در حال رشد هستند. یکی از فروشگاه‌های سرآمد در این زمینه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که بهترین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران بشمار می‌رود. دیجی کالا بعد از راه اندازی سایت و عملکرد فوق العاده در این زمینه به فکر طراحی و راه اندازی اپلیکیشن اندروید و ios نیز شد که اپلیکیشن اندروید و ios دیجی کالا یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما نیر می‌توانید برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشید. در واقع بهتر است به فکر تولید اپلیکیشن اندروید و ios فروشگاهی برای کسب و کار خود باشید.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید و ios

برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید و ios دو مقوله‌ی کاملا متفاوت هستند که توسط برنامه نویسان بصورت تخصصی کدنویسی می‌شوند. درواقع بهتر است بگوییم دوتیم مجزا امور مربوط به راه اندازی اپلیکیشن اندروید و ios را برعهده دارند. البته همانطور که مستحضر هستید طراحی اپلیکیشن‌ها از بخش های متعددی تشکیل می‌شود که برخی از این بخش‌ها در هر دو اپلیکیشن ثابت و یکی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با ما در تماس باشید.