افزایش فالوور اینستاگرام

هدفمند و تضمینی

درباره تبلیغات اینستاگرام بیشتر بدانید

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام چه تأثیری در فروش خدمات و محصولات شما دارد؟

می‌دانید که هرچقدر دنبال‌کنندگان و به عبارتی فالوورهای صفحه اینستاگرام شما بیشتر باشد، بازدید از محصولات شما بیشتر شده و در نتیجه شاهد افزایش فروش خدمات و محصولات شرکت و یا فروشگاه خود خواهید بود.

آیا برنامه افزایش فالوور اینستاگرام یا ربات افزایش فالوور اینستاگرام هم فالوور واقعی جذب می‌نمایند؟

برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که برنامه افزایش فالوور اینستاگرام فقط فالوورهای فیک و غیر واقعی را به پیج شما سرازیر می‌کنند و ربات افزایش فالوور اینستاگرام هم با توجه به نحوه انجام فعالیت‌های ربات، باعث بلاک شده و در نهایت مسدود شدن پیج اینستاگرام شما می‌شود. پیشنهاد ما به شما این است که از برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده نکنید. بهترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد

سوشیال مارکتینگ

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

انجام تبلیغات در اینستاگرام به بخش‌های متفاوتی تقسیم بندی می‌شود.

اگر خودتون به صورت ارگانیک شروع به جذب فالور بکنید و یعنی اینکه از طریق فالو کردن یا تولید محتوای ارگانیگ به فالور های واقعی برسید و بتونید افزایش فالور واقعی داشته باشید که البته این کار نیاز به تولید محتوای اینستاگرام و زمان بر می باشد و شاید ماه ها زمان شما را بگیرید

یک مدل دیگر برای افزایش فالور استفاده از ربات هایی می باشد که توسط افراد یا شرکته ها  ارائه میشدند ولی دیگر در استفاده از این ربات ها پیشنهاد نمیشود چون مطابق الگوریتم های گوگل اگه ربات در پیج شما پیدا شود به احتمال زیاد پیج شما دچار جریمه های زیادی و حتی بسته شدن پیج شود.

هنگامی که شما بخواهید از روش خرید فالور فیک استفاده بکنیدتعداد فالور های سایت شما افزایش پیدا میکند اما این فالور ها واقعی نیستند و قرار نیست از شما خریدی انجام بدهند و صرفا برای جلب توجه سایر کاربران واقعی از فالور فیک استفاده می شود که کاربرد زیادی ندارد.

در این مورد تبلیغات پیج شما توسط افراد مشهور و اینفلوئنسر های اینستاگرام که فالور های زیادی داردتبلیغ میشود و شما ازاین طریق دیده میشود و جذف فاور واقعی و افزایش فروش خواهید داشت . شرکت ماکان خدمات تبلیغات بلاگری یا اینفلوئنسری را برای شما به مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام میدهد.

این تبلیغات پروموت اینستاگرام که محبوبیت بشدت بالای در بین کاربران اینستاگرام نیز دارد به این صورت می باشد که اینستاگرام محتوای شما را به افرادی که شمارا فالو نکرده اند نشان میدهند و این ویژگی را دارد که شما انتخاب کنید که کسانی که تبلیغات شما را ببینید در چه بازه سنی و چه جنسییتی و در کجا باشند. دقت کنید به دلیل تحریم ایران این مدل تبلیغات در داخل ایران متاسفانه انجام نمیشود و شرکت ماکان به شما پیشنهاد میکند از روش  منشن یا پاپ آپ استفاده کنید.

تبلیغات منشن اینستاگرام به این صورت می باشد که اینستاگرام در زیر پست شما لیست افرادی که را که خودتان انتخاب میکنید که این افراد مثلا از فالور های یک پیج دیگر در حوزه کاری خودتان باشند یا مثلا افرادی که یک پست خاص را لایک کرده اند آن افراد را زیر پست شما تگ میکند. این مورد بازدهی نسبتا بالا و خوبی دارد که توسط شرکت ماکان برای شما انجام میشود.

این مورد تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام به این صورت انجام میشود که مهم نیست کاربر در کدام برنامه باشد مثلا ایسنتاگرام یا تلکرام یا هر برنامه دیگری به صورت خودکار آن شخص را وارد پیج اینستاگرام شما میکند و محتوای پیج شما را به آن شخص نشان میدهد که بازخورد بسیار خوبی نیر دارد. تبلیغات پاپ آپ ایسنتاگرام توسط شرکت ماکان برای اشما انجام میشود.

طبیعتا برخی از روش های فوق اگر به درستی و اصولی انجام شوند منجر به افزایش فروش و بازدهی خواهد شد.

جهت مشاهده مقاله تبلیغات پروموت در اینستاگرام کلیک نمایید.

جهت مشاهده مقاله تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام کلیک نمایید.

افزایش فالوور اختیاری پاپ آپ

در حال حاضر یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی روش تبلیغاتی پاپ آپ میباشد. در این روش پیج شما برای تعداد زیادی از کاربران ارسال میشود و این نفرات بعد از دیدن پیج شما درصورتیکه موضوع و پیج شما برای آنها جذابیت داشته باشد می‌توانند پیج شما را بصورت کاملا اختیاری فالوو نمایند. این روش برای جذب فالوور واقعی یکی از بهترین و سریعترین روش هایی می‌باشد که در حال حاضر وجود دارد.

روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

تبلیغات موثر از طریق افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه تبلیغات آنلاین رابط بین صاحبان کسب و کار و مشتریان است. یکی از روش‌های تبلیغاتی استفاده از صفحه اینستاگرام و تبلیغ محصولات در آن است. به جرات می‌توان گفت اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی در دنیا بشمار می‌رود. در واقع بهترین فضا برای تبلیغات را برای شما فراهم آورده است. اینستاگرام به واسطه فضای بصری خود و همچنین میزان بازدید و تعداد کاربرانش یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی حال حاضر می‌باشد.

عکس های دیگران را لایک کنید

این مورد را در نظر بگیرید که تمام افرادی را که شما آنها را فالوو کردید و آنها شما را فالوو نکردند، و همچنین افرادی که شما آنها را فالوو نکردید و پیج آنها باز هست و می‌توانید پست‌های آنها را ببینید، حتما پست‌های آنها را لایک کنید. این کار باعث می‌شود آنها با شما و پیج شما آشنا شوند و شما را فالوو نمایند. در واقع این راه حل یکی از سریعترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام است. یادتان باشد در انجام این کار افراط و تفریط نکنید و از طرفی سعی کنید کسانی رو پیدا کنید که به موضوع پیج شما علاقه دارند تا سریعتر منجر به جذب فالوور شود.

هشتگ و تگ پربازدید فالوو کنید

یکی دیگر از روش‌های پیدا کردنِ پست‌هایی که می‌توانید آنها را در جهت افزایش فالور بیشتر، لایک نمایید، روش فالوو کردن یا جستجوی هشتگ‌ها است. بعد از فالوو کردن این تگ‌ها، پست‌هایی که با این هشتگ‌ها منتشر می‌شوند را می‌توانید در صفحه اصلی اینستاگرام خود ببینید و آنها را لایک کنید و برای آنها کامنت بگذارید. سعی کنید هشتگ های مرتبط با موضوع پیجتان را پیدا و فالوو نمایید. با این کار شما دقیقا با اشخاصی تعامل خواهید داشت که هشتگ های مرتبط به کار شما را دنبال می‌نمایند. درواقع این کار به جذب فالوور هدفمند کمک می‌کند.

هشتگ و تگ پربازدید فالوو کنید

برای اینکه فعال باشید، قطعا اینکه شما فقط مشغول لایک کردن باشید خیلی نمی‌تواند کاربردی باشد. پس بهتر است علاوه بر لایک کردن پست‌ها برای مخاطبینتان نظر یا کامنت مثبت و خوب بگذارید. به استوری‌های آنها واکنش نشان دهید و نظرات مثبت خود را برای دیگران ارسال نمایید. سعی کنید با دیگر پیج‌ها تبادل نظر و تعامل مثبت داشته باشید. کامنت یا نظر شما زیر پست دیگران در حال نمایش است‌ و برخی کاربران از این طریق با پیج شما آشنا خواهند شد و شما را پیدا و فالوو می‌کنند. پس همیشه فعال بمانید تا بیشتر دیده شوید.

پست بگذارید. در زمان مناسب.

فعالیت صحیح شما در صفحه اینستاگرام باعث می‌شود، تعداد فالوورهای شما بیشتر شود. قرار دادن روزانه 1 تا 3 پست در صفحه خود، به خصوص در ساعاتی که کاربران بیشتری در اینستاگرام حضور دارند، از فعالیت‌های مثبت به شمار می‌آید. برای پست گذاشتن حتما از تصاویری که توسط خودتان تهیه شده یا ویدئوهایی که توسط خودتان ثبت شده است استفاده نمایید. در غیر اینصورت ممکن است شما اسپم شوید و پیج شما به اصطلاح ریپورت شود و بعد از تکرار این موضوع و رعایت نکردن قانون کپی رایت پیج شما غیرفعال یا دیسیبل شود.

شات کنید و شات بشوید.

يك تكنيك مناسب براي كسب فالوئر اینستاگرام، شات است. اینگونه که شما یک پیج را در پیج خود به نمایش می‌گذارید و او نیز پیج شما را در پیج خودش به نمایش می‌گذارد. بدین ترتیب شما به فالوورهای آن شخص معرفی خواهید شد که می‌تواند برای شما فالوور جدید به ارمغان بیاورد.

معرفی پیج

پیج اینستاگرامتان را تبلیغ و معرفی نمایید. بهتر است لینک و یا آی‌دی صفحه خود را در وب سایت، وبلاگ، در کانال تلگرام و فضاهای مختلفی که دارید یا روی اوراق چاپ شده تبلیغاتی خود، مثل کارت ویزیت، تراکت، بروشور، کاتالوگ و… قرار دهید. از این روش جذب فالوور کم اما مفیدی خواهید داشت.

استفاده از هشتگ

استفاده از هشتگ باعث می‌شود، افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند و در صورت تمایل صفحه شما را دنبال کنند. زمانیکه شما چند هشتگ زیر پست خودتان قرار می‌دهید، کسانی که در اینستاگرام آن هشتگ ها را جستجو می‌کنند می‌توانند پست های شما را ببینند

کیفیت تصاویر بالا

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است. پس باید هنگام قرار دادن پست در صفحه اینستاگرامتان، از تصاویر با کیفیت بالا و جذاب استفاده کنید. استفاده از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت و خاص باعث جذب و حفظ فالوورهای شما می‌شود. تنوع هم داشته باشید.

ارتباط هدفمند

در صفحات پربازدید که مربوط به کسب و کار شماست و در زیمنه کاری شما فعالیت میکنند مراجعه کنید و در بحث‌ها و نظرات دیگر کاربران شرکت کنید؛ خود را به آنان معرفی کنید و آن‌ها را به فالو کردن پیج خود تشویق کنید.

تعامل و ارتباط

با فالوورهای خود در تعامل و ارتباط باشید، به سؤالات و کامنت‌های آن‌ها پاسخ دهید؛ و به طور کلی نسبت به فعالیت کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند، واکنش نشان دهید. تعامل با فالوور بسیار مهم است.

فالوور هدفمند

فالوورهای هدفمند، فالوورهایی هستند که مربوط به کسب و کار شما، علاقه‌مند و یا نیازمند به محصولات شما هستند؛ و پس از مدتی به مشتریان بالقوه شما تبدیل می‌شوند.

تخصص ما در زمینه افزایش واقعی فالوور اینستاگرام است.

افزایش فالوور از طریق مدیریت پیج اینستاگرام

  1. پیج اینستاگرام شما را بررسی و تحلیل کرده، هشتگ‌های مرتبط با پیجتان را تنظیم می‌کنیم.
  2. پیج‌های بسیار فعال رقبایتان را شناسایی کرده، بررسی می‌کنیم کدام یک از آن‌ها فالوورشان واقعی است.
    (نسبت مناسب لایک به تعداد فالوور نشان دهنده‌ی واقعی بودن فالوور یک پیج است.)
  3. سپس از جذب فالوورهای رقبایتان استارت میزنیم.
  4. جستجو می‌کنیم که، بازار هدف مشتریان شما چه پیج هایی را فالو می‌کنند. آن پیج‌ها را یافته و فالوورشان را جذب پیج شما می‌کنیم.
    در نهایت هم فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کند، و هم اینکه افزایش کاملا هدفمند و مرتبط، و واقعی می‌باشد.

این افزایش ماهیانه، بسته به نوع فعالیتتان و تعداد فالوور کنونی پیجتان، صورت می‌گیرد. اگر مایل به افزایش فالوور واقعی، هدفمند و تضمینی پیجتان هستید، با ما تماس بگیرید.