macan logo

تولید تیزر تبلیغاتی

دیده شوید و در یادها بمانید

تولید تیزر تبلیغاتی

همانطور که مستحضر می‌باشید،  تولید تیزر تبلیغاتی و پخش تیزر از تلویزیون، بهترین یا یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی می‌باشد. تولید تیزر تبلیغاتی یا ویدئو کلیپ تبلیغاتی در سطوح مختلفی انجام می‌شود. بعنوان مثال در ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام نکاتی را باید رعایت کنیم درحالیکه در تولید تیزر تبلیغاتی باید نکاتی دیگر را رعایت کنیم. ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان یکی از روشهای داشتن چند ویدئو کلیپ تبلیغاتی است که شما بتوانید از آنها در هر زمان و مکانی استفاده نمایید. نمونه کار های تیزر تبلیغاتی شرکت تبلیغاتی ماکان در زمینه های مختلف انتهای همین برگه موجود است و شما عزیزان می‌توانید براحتی نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.
تأثیر یک تیزر تبلیغاتی که از تلویزیون پخش می‌شود، چندین برابر هر تبلیغات دیگری می‌باشد. تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی، نوعی تبلیغات است که در مدت زمان کوتاهی، کالا، محصولات و یا خدماتی را معرفی کرده، پیامی را به مخاطبان منتقل می‌کند و مزایای محصولات معرفی شده را نسبت به رقبا بیان می‌کند.
همانطور که می‌دانید شما با مشاهده نمونه کار های یک شرکت می‌تواند ارزیابی خوبی از عملکرد آن شرکت بدست بیاورید.
جهت مشاهده نمونه کار تیزر تبلیغاتی کلیک نمایید.

تبلیغات بزرگ مخصوص برندهای بزرگ نیست، برای بزرگ شدن باید تبلیغات بزرگ کرد. “میلاد فرهانی”

هیچگاه از اینکه بزرگ تبلیغ کنید نهراسید، چرا که تبلیغات بزرگ می‌تواند برند کوچک و ناشناخته شما را به یک برند بزرگ و معتبر تبدیل نماید.

تولید تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی موفق

یک تیزر تبلیغاتی موفق حاصل سناریوی خلاق، کارگردانی حرفه‌ای و پخش هوشمندانه از رسانه‌های مناسب است.
باید بدانید پخش تیزر تبلیغاتی شما در کدام ابزار و رسانه تبلیغاتی اثربخشی بیشتر دارد.
تیزر تبلیغاتی شما باید علاوه برمعرفی شما جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد.
در ساخت تیزر تبلیغاتی حتما به داشتن یک سناریوی جذاب توجه نمایید.
هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید و یک تیزر تبلیغاتی باکیفیت و درخور برندتان بسازید.
آگهی‌های دعوت به تماشا نیز می‌تواند تا حد زیادی در توسعه برند و یا کسب وکار شما اثر داشته باشد.
این نوع آگهی قبل و یا میان برنامه پخش می‌شود و بینندگان را به تماشای برنامه و یا ادامه برنامه دعوت کنید.
حداکثر زمان پخش این آگهی 15 ثانیه می‌باشد.
تعهد و مسئولیت پذیری یکی از عوامل مهم موفقیت در اجرای پروژه‌های تبلیغاتی است.
افراد متعهد و مسئولیت پذیر به علت پاسخگو بودن قابل اعتمادترند و همکاری با این افراد آرامش بخش است.
تعهد یکی از شعارهای پایه و همیشگی ما می‌باشد که سرلوحه تمام امور قرارگرفته است.
پاسخگویی همیشگی و برخورد صمیمانه با مشتریان و جلب رضایت آنان از اصول کاری ما می‌باشد.

نمونه تیزر تبلیغاتی

" برند شما زنده است. باید به آن رسیدگی شود و نیاز به غذای مناسب دارد،
به برند توجه کنید و به آن رسیدگی کنید تا بقا داشته باشد و بتواند رشد نماید. "

ساخت تیزر تبلیغاتی

با روی کار آمدن شبکه های تعاملی دیجیتال و عرصه بزرگراه های اطلاعاتی، بازاریابی و تبلیغات، تحولی انقلاب گونه را در پیش رو دارید که متأثر از پادشاهی رسانه ها بر جوامع بشری است. آری بازاریابی در آستانه مرحله‌ای است تحت عنوان پادشاهی رسانه ها. تولید تیزر تبلیغاتی خوب یکی از مهمترین دغدغه ها و راهبردهای شرکت ها و موسسات موفق است. یک تیزر تبلیغاتی اگر با توجه به اصول و قواعد فیلمسازی ساخته شده و با شناخت کافی از مخاطبان همراه باشد بی شک تاثیر بسیار زیادی روی جامعه هدف شما خواهد گذاشت و شما را به اهدافتان نزدیک می‌نماید. ساخت تیزر تبلیغاتی یک دلیل حیاتی دارد که آینده شرکت شما را در زمینه تبلیغاتی و تجاری متحول می‌کند. امروزه نقش رسانه‌های تصویری در زندگی انسان پررنگ است. شاید بتوان آماری تقریبی ارائه داد که 85% مردم زمان خود را به رسانه‌های تصویری و تلویزیون اختصاص می‌دهدند. و تنها 15% مردم زمان خود را صرف رسانه‌های چاپی یا سایر موارد می‌نمایند.

عوامل تاثیرگذار در تولید تیزر تبلیغاتی باکیفیت

مدت زمان مناسب برای تیزرهای تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است و تولیدکنندگان آگهی تلوزیونی سعی می‌کنند با ایجاد یک ویدئوی مناسب و یک سناریوی قوی و هدفمند و با استفاده از طرح‌های گرافیکی زیبا و تأثیرگذار و رعایت اصول و قواعد و قاب‌بندی پیام خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن به شما برسانند. البته پیشنهاد می‌کنیم برای ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام از تمام 59ثانیه زمان مجاز اینستاگرام استفاده نمایید. یک تیزر تبلیغاتی خوب دلایل و عوامل زیادی را در خود دخیل دارد. متاسفانه برخی تصور می‌کنند که صرفا استفاده از یک دوربین خوب و قوی برای تولید تیزر تبلیغاتی با کیفیت کافی می‌باشد اما این افراد دچار اشتباه محض هستند، چرا که همانطور که گفتیم عوامل متعددی در این امر دخیل هستند عواملی مانند : دوربین، تیم فیلمبرداری، صدا، استفاده از طرح های گرافیکی، متن و نریشن، زمان تیزر، سناریو تیزر، بازیگران و کارگردان هنری طرح، تدوین و موسیقی جذاب و… .

نمونه کار های تولید تیزر تبلیغاتی

توسط شرکت تبلیغاتی ماکان را مشاهده نمایید

تیم حرفه‌ای شرکت تبلیغاتی ماکان با سابقه‌ای درخشان، در زمینه ساخت انواع تیزر تبلیغاتی فعالیت می‌نماید.
تولید تیزر تبلیغاتی
تولید انیمیشن تبلیغاتی
تولید موشن گرافیک تبلیغاتی
ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام
ویدئو کلیپ تبلیغاتی
همچنین باتوجه به هزینه‌های نسبتا بالای تولید تیزر تبلیغاتی، شرکت تبلیغاتی ماکان این نوید را به شما بزرگواران می‌دهد تا شما را در ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان همراهی نماید. لازم به ذکر است تیم تبلیغاتی ماکان به هیچ وجه برای ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان از کیفیت کار خود کم نخواهد کرد. امیدواریم با تولید تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای و موفق، به بهبود کسب و کار شما و موفقیت شغلیتان کمک کنیم.
جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تولید ویدئو کلیپ تبلیغاتی با ما در تماس باشید.